10/4 2017 Cristalls Moviestar "Molly" Lb1 igår

Igår red jag en Lb1 på klubbdressyr i Essunga.

Molly görs i ordning av ägare Isabelle och mormor Anki <3

Värmer
När jag värmer 5-åriga Molly så är hon mestadels väldigt stark och spjärnig med bitvis kunde jag känna att hon utvecklats till det bättre mot sist jag red henne.

Galoppen är fortfarande där hon har jobbigast men det blir bättre och bättre.

På banan
Vi fick fel galopp en gång annars är jag i det stora hela nöjd med henne. Hon har nu ett kval till ungponnychampionatet i dressyr.
 
Vi pratade om fälttävlan för Molly igår och det kan nog vara nåt bara hon inte blir för stark. Jag ska prova att hoppa henne på terränghindren hemma så fort det går. Vore superkul!

Mormor Anki gör ett kanonjobb med Molly och vi har bett henne jobba på som hon gjort hittills.
 

Kommentarer
- Anonym

Är så glad för att vi hittade dig Sandra😍/ Anki

Svar: Glad för att ni hittade mig ❤❤❤
Sandra Wickström

2017-04-10 @ 08:49:12
- Anonym

Du är så duktig Sandra och jag är stolt ägare till denna fina häst😍 Tacksam över att du oxå ser vilken diamant hon är och hjälper mig utbilda henne❤️/Isabelle

Svar: Tack för att jag får rida henne.
Sandra Wickström

2017-04-10 @ 21:45:48

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0