5/9 16 Domarkommentarer från igår

Då har eliten dragit igång och det är första gången jag är med. Jättekul :)

Särö RFs lag igår.
Lagledare Johan Falk, Elin Falk, Nina Jenemerk, jag & Moa Nilsson (Cornelia Johansson fattas på bilden)
Tack för en väldigt rolig dag med ett härligt lag <3

Program: LaP2, första gången jag red det programmet.

Delar med mig av domarkommentarerna
Domare H 72,200%: Väl visat på överlag stadig och lydig häst. Du rider väl med god effekt men kan visa ännu 
                                 tydligare övergångar, lugnare skritt. Lycka till !
Domare C72,900%: Fin uppvisning på lyssnande ponny
Domare M 73,900%: Härlig häst!!! (för ännu högre betyg, våga lite till (: )
                                  Mjukt! Vacker uppvisning :)


Min kung - mitt allt Money Boy


Särö ekipage som tog individuella placeringar.
Elin, Moa och jag

 

Kommentarer
- josephine Asplund

Ha en super fin dag och underbar blogg. Kram <3

Svar: Tack! Detsamma önskar jag dig.
Sandra Wickström

2016-09-05 @ 10:04:06
Blogg: http://josephineslifee.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0