21/9 2016 Som en tickande bomb

Det var spännande att sitta upp på Collin igår. På gången när han gjordes i ordning gav han sken av att vara mycket lugn, tji fick jag...

Stod still när jag hopppade upp det var bra. Vi har jobba en del med att han ska stå still och vänta på ryttaren. Men sen så började Harry och Nogge fara runt i sin hage och det såg och hörde Collin så han for runt på banan med en löst hängande Sandra på ryggen.

Fick bli ett pass med låg nacke.
 
I den lägre formen kryper han bakom men han lugnar ner sig. Efter ett tag lugnade han sig och då kan jag rida honom där vi vill ha honom.

Även om han var som en tickande bomb att rida så är han alltid rolig och jag ser redan fram emot nästa pass. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0