16/9 2016 Jebeth Hitchhikers Guide "Hoopy"

Efter Money Boy var det dags för ett pass på Hoopy.

Hoopy visade framhovarna igår. Gav mig bra känsla i ridningen så det kändes bättre efter Boyan.

Hoopy bjuder så mycket bättre än innan. Vi ska fortsätta jobba likadant med honom som vi gjort nu och jag måste jobba mer med att påminna honom om att de långa bakbenen ska driva i varje steg. 
 

Jag ska också rida honom i lite högre form än innan för då minskar klapprandet med tänderna. 


Härliga Hoopy!


 

Kommentarer
- Jenny

Åh vilka härliga bilder!
Så fantastiskt fin han är! Ni är:)

Svar: Tack ☺
Sandra Wickström

2016-09-16 @ 17:02:04

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0