3/11 2016 Träning med Money Boy, gick sådär

Jag tränade Boyan för Emma igår också. Det gick sådär om man kan säga så. Blir irriterad på mig själv för jag vet och hör vad Emma säger men det är så svårt att göra allt i rätt läge.

Jag vet att jag inte ska bli "dragig" som vi säger (dra i honom med långa tag) utan vara kvick lätta och ta men gör det inte... då blir man arg på sig själv och får känslan att man inte kan. Emma sa att jag inte ska tänka så utan att försöka tagga igång och verkligen börja bli aktiv och rida. Lätt sagt men inte helt enkelt.

Bjuder på en film och här är det väl sådär. Be nice!


Nu ska vi åka på Lag-SM och då vill man ju att allt ska flyta på och man ska ha en bra känsla. Jag vet inte men det verkar som om jag lyckas hamna tvärtom inför tävlingar. Vill påpeka att Boy gör rätt och det hänger på piloten. Money Boy har inte världens eget driv utan det måste du rida fram plus att han ska resa sig fram med början vid manken och det är så svårt.

Idag ska Boy får vila det är han värd. Vi har att göra ändå. lastbilen ska städas och sen ska vi börja packa.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0