30/11 2016 Bästa Boy

Tränade ju med Boy också i söndags hos Ann.

Här visar Emma hur hon vill att jag och Boy ska jobba :)  solklart eller hur?! ;)

Nu fokuserar vi på styrka och att förbättra traven.
Jag säger som mamma "är de aldrig starka nog?"
Under hästens utbildning pratar vi hela tiden om styrkan i alla steg.... en stark och lösgjord häst klarar av hård träning med planerade viloperioder såklart.

Öppna




Stark kille! Härlig känsla när man kan kontrollera alla dessa muskler...
 

Traven tar sig sakta men säkert och lilla jag ska lära mig att rida den på bästa sätt. Inte det lättaste.


Min finaste bästa vän.
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0