28/11 2016 Matteus 683

Tränade ju fina Matteus igår för Emma. Han är en fantastisk liten kille som jag älskar att jobba med!
Mycket bilder i detta inlägget :) :)


Denna träningen ville jag speciellt ha hjälp med skänkelvikningarna. Vi har jobbat med det hemma som jag skrivit om innan. Döm om våran förvåning när han igår ganska enkelt flyttade undan. Vår taktik att släppa det efter att vi jobbade med det sist och han tyckte det var svinjobbigt har fungerat. han fick tänka och smälta och nu förstod han vad jag ville. Jag och mamma bestämde sist vi jobbade med det att släppa det då och be Emma om hjälp och se det gick ju fint :)  Känslan att man fixat nåt svårt är fantastiskt!

Den lysande stjärnan

Vi går i valet och kvalet om att klippa honom. Har beslutat att vänta tills efter nyår och ta ett beslut då.

Värmer

Emma styr upp oss :)
 
Matteus börjar bli starkare i traven så nu kommer en fin takt fram. Vi jobbar nu med styrka och form. Vill inte att han blir för djup i formen.


Flytta utåt gick fint.



Han är mitt glädjepiller!

Väl värd en paus!

Jobb jobb jobb
 

Barbro, du får ta fram en "större Matteus" till mig och en till Emma.

 



Kommentarer
- Erika

Han är jättefin :)

Svar: Tack :) :)
Sandra Wickström

2016-11-28 @ 17:46:55
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0