28/5 2016 Våran torsdag

Våran trosdag var våran Emma dag. Härligt

Vi som red var:

Matilda & Lady


Moa & Carisma

Jag & Money Boy

Jag & Hoopy


Man skulle ju kunna tro att jag och Emma skulle njuta lite av uttagningen till NM och Falsterbo mm men inte med Emma inte.... Nu ska här jobbas!
Ta det på rätt sätt.... det är ju helt rätt nu måste vi träna ännu mer.
Jag känner mig helt ärlig inte direkt redo för NM. Tvekar på om vi står oss i konkurrensen. Boyan är fantastisk men piloten ska klara av att rida honom på det sätt som krävs. Allt har gått så fort.


 
 
 

Kommentarer
- J.

Du är en talang och kommer klara det galant!!! ⭐👌

Svar: Tack hoppas du har rätt!
Sandra A.W

2016-05-28 @ 11:48:54
- Pernilla W Ödlund

Hur kan du tvivla på det?
Du och Boyan är rankade högst upp i hela Sverige och där har ni hängt er kvar ett tag nu.

DU är fantastisk och du har en fantastisk familj!! :D

Svar: Tack du är snäll du <3
Sandra A.W

2016-05-31 @ 07:56:11
Blogg: http://pernillaodlund.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0