25/5 2016 Hoppträning

Igår tisdag var det dags för hoppträning för Pernilla. Åskan lurade runt oss och jag kan säga att vi aldrig haft sånt flyt innan. Här gick det undan så alla skulle hinna hoppa innan det kom för nära. Vi hann och sen kan man lugnt säga att himlen öppnade sig.


Mimmi & Olga
Underbara lilla Olga som älskar att hoppa. Vilken 4-åring!


Matilda & Lady
Räser Lady, inga tveksamheter här inte!


Moa & Chanel
Chanel är back in business!


Carro & Harry Barry
Barry utvecklas i rasande fart, här gäller det att hänga med själv....


Jag & Hoopy
Jag gillar verkligen att rida denna welsh cob hingst! <3 

 
 

Kommentarer
- Agnes

Så fina bilder :)

Svar: tack :)
Sandra A.W

2016-05-25 @ 14:06:56
Blogg: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0