12/5 2016 Busan

Jag har fått en ponny av min extra mormor och morfar (Sara & Michael Strömberg, Stuteri Micks)

Välkommen Busan


Moa jobbar på med henne nu

Busan är en korningsponny fullblod/New Forest

Busan var direkt till salu och ska få en ny familj fr.om nästa vecka. Zandra som har sin häst hos oss... hennes syster och mamma köper Busan tillsammans. Målet med Busan var en familj där hon får stanna och det verkar vi ha hittat nu.

Kan man ha bättre familj, vänner och sponsorer än vi har? Nej! <3 <3 <3

Vår fina rottis Humlegårdens Mystic "Mysste" satt med när jag fotade.... Mysste kommer från Ann och Micke som också äger Hoopy. Tack för att vi fick världens bästa hund!
 
 
 

Kommentarer
- Anonym

Hej! Jag tror att detta kan vara den ponny som jag ägde ett tag. Vore roligt om jag kunde få reda på hur hon har det i dag! ☺

Svar: Vem är du?
Sandra Wickström

2016-12-30 @ 17:48:18

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0