8/3 2016 Värdesätter du?

Hur värdesätter man de runt en som verkligen bryr sig om en och vill ens bästa?

Jag tror att man är dålig på att tala om för personerna runt om hur mycket alla betyder...

Vänner är ju jätteviktigt och dom ska man inte glömma bort.
Jag vet att jag är dålig på att umgås med vänner men jag prioriterar min satsning och hoppas att mina vänner stöttar det. Jag försöker stötta andra i deras genom att hjälpa till.  
De flesta vet väl hur det känns att inte betyda nåt för någon när man hjälpt dom när de inte kunna göra nåt som vi kunde. Man kan inte köpa vänskap men man förtjänar väl ändå ett "hej" om man träffas? Usch sånt gör så ont man känner sig så utnyttjad. Hoppas de andra vännerna som dom värdesätter högre också ställer upp på dem.

Glöm inte att dina äkta vänner blir din familj

Mycket viktiga personer i min värld:
Emla, Carro, Matilda, Mimmi, Moa och liggande Pernilla (Emlas pappa Anders också såklart, hela Emlas familj)

Bara en sån sak som att komma och titta och heja när man tävlar betyder så mycket för mig. Jag vet att jag inte pratar så mycket då för jag är i min bubbla med hästen och där måste jag vara då men jag lovar jag uppskattar verkligen att ni tar er tid.

Bara att ta emot nåns hjälp i en situation och tacka betyder så mycket!

Jag hoppas att ni tar er en liten stund och tänker på vilka som är viktiga i ert liv och kanske visar lite extra uppskattning?! Man kommer långt med ett tack.

 

Kommentarer
- Malin

<3
Er otroliga värme och ert generösa sätt att hjälpa och finnas till i alla lägen gör verkligen livet ljust! Och så har vi ju kul också :-)

2016-03-08 @ 11:05:52
- Ida

❤️❤️❤️

Svar: ❤❤❤
Sandra A.W

2016-03-08 @ 13:12:39
- Anneli A

Så fint skrivet ... Du har så rätt ❤️

Svar:
Sandra A.W

2016-03-08 @ 13:35:53
- Hannah

Du har så rätt bästa Sandra <3

Svar:
Sandra A.W

2016-03-09 @ 16:33:28
- Veronica Frostborn

Så sant och så viktigt. Man ska va rädd om det som betyder något i livet <3

Svar: Tack ❤
Sandra A.W

2016-03-10 @ 09:19:42
Blogg: http://horsetrend.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0