30/3 2016 Skola igen

Då var man tillbaka i skolan igen efter påsklov och tävling.

Min första dag gick sådär kan jag ärligt säga. Jag mådde väldigt dåligt hemma efter skolan så jag gjorde ingenting.

Jag for ju av en häst i galopp förra veckan och fick hjärnskakning. Jag klarade av att tävla i helgen med bra hjälp av Mimmi och resten av familjen. Skolan däremot.... det är sånt väsen i klassen att mitt huvud inte ville vara med.

Skolveckan är ju 4 dagar och sen har jag mitt "sportlov" när resten av klassen är på prao. Min prao var i Portugal hos Kicki på sportlovet. Det blir bra för huvudet och sen hoppas jag verkligen att man är som vanligt igen.
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0