23/3 2016 Ledsen

Efter att ha vilat och funderat på olyckan så är jag tacksam att det gick så bra det gick.... men jag är ändå ledsen att jag inte kan/får träna min kille inför tävlingen. Emma är på skidsemester och jag är liksom ensam. Jag red programdelar igår för Anette och det känns ju bra.

Jag är ju den som rider till 99,9% och att han då ska vila sig i form till en viktig tävling är ju skrattretande.


Man kan ju läsa på de flesta bloggar att hästarna trimmas extra av tränare och ryttare nu och då vilar vi :(
Många har inte sina hästar hemma ens utan de är hos tränare.
Det höjer verkligen självförtroendet - not.

Snälla Jenny Magnusson på JM Dressyr erbjöd sig att hjälpa mig med Boyan men vi hinner inte köra honom dit och sen hem igen med allt runt nu. TACK snälla Jenny för erbjudandet! <3 <3 <3
 

Kommentarer
- Anneli A

Ledsen för din skull .... Krya på dig 😘

Svar: Tack snälla <3 <3 <3
Sandra A.W

2016-03-23 @ 17:31:05
- Erika Pettersson

Vad rädd om dig!! ❤️

Svar: lovar. tack❤
Sandra A.W

2016-03-23 @ 21:39:14
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- JennyM

Men det är väl klart! Ville ju så gärna hjälpa dig, vet hur det är när sådant händer och man så gärna vill tävla. Men jag håller tummarna för er i helgen, men var rädd om dig och försök vila så mycket du kan <3
Stor kram!

Svar: ❤❤❤
Sandra A.W

2016-03-26 @ 12:16:25
Blogg: http://jmdressyr.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0