6/6 2016 Inga tävlingar i...

S.Diablo ska inte tävla i Göteborgs trakten visar det sig. Riktigt fin men belönades bara med 60.7%  

Så tråkig när de dömer så lågt att man placerar sig på 62-63 %
Inte ens de som placerar sig blir glada. Ellen Hidgård vann i alla fall på 67% och jag vill gratulera alla placerade! 

Anton på sin fina new forest fick under 60strecket! Fattar ingenting.

Liza på Särö ens Columbus fick 64%. De ligger mycket högre normalt sett.


Hoopy var riktigt fin på framridningen och sen chockade han mig på banan... ville ingenting. Mamma trodde han lagt tungan över bettet men nej det hade han inte. Slog ur form, gick inte fram och tog inte styrningen. Detta har aldrig hänt mig innan och nu blir jag/vi fundersamma på hur vi ska jobba vidare för detta uppträdande från han inte hålla på med. 56% och han skulle inte ha mer. Synd om Ann men jag kan verkligen inte svara på vad som hände. 

Vi håller på med bedömningssport det är tydligt det. Jag förstår tyvärr varför många inte vill rida dressyr när det blir så här. Jag menar inte att alla ska få 70% men de behöver använda poängskalan mer. 

- Sandra

Kommentarer
- Erika Pettersson

Men trist när de dömer så långt! 😏

Svar: jätte tråkigt!
Sandra A.W

2016-06-06 @ 22:14:28
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0