26/6 2016 Küren igen igår inför NM

Vi red igenom küren igen igår som vi bestämde.

Äntligen satte jag den! 


Gillar Boyans uttryck här:
 
Jag tänker lite så här nu när det krånglar....koncentrerar mig på de vanliga programmen för de är viktigast för laget i första hand.

Nu är det nära, i morgon ska vi träna och sen ska det packas mm.

Sponsorer inför NM:
Lilla Veterinärinrättningen Skara, Åkessons Bil Götene, Mörk & Söner Götene, Stuteri Exsus Nykvarn, 
A.Alfredsson, Wärmagård Götene och Stuteri Micks 


 


 
 

Kommentarer
- Liselotte

Det kommer gå så bra Sandra Ni är så fina all lycka till Er 🍀 Kram

Svar: kram ❤
Sandra A.W

2016-06-26 @ 08:35:24

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0