23/6 2016 Programridning

Igår var vi på programridning inte så långt hemifrån.

Moa & Carisma

Det går i undertempo men det är meningen för Carisma tränas på att vänta på Moa :)

Matilda & Lucrative Lady

Visst är de så fina! Vilket jobb du gjort med Lady Matilda!

Jag & Money Boy

Jag är nöjd med Boyan, bästa vi fått till på nästan en månad.


Emma kom och var med på "tävlingen" och det var annorlunda att få hjälp på framridningen. Det var första gången för mig med hjälp och det var annorlunda och kul.

Känns som om jag hittade tillbaka till Boyan lite grann. Hoppas det håller i sig börjar ju närma sig NM nu.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0