21/6 2016 Diablo dansade

Nu har vi varit på klinik och besiktigat Speyksbosch Diablo som ska på nya äventyr och han dansade igenom utan anmärkning. 

Tog ca 1 timma och veterinären var väldigt noga. Diablo skötte sig hela tiden. Blev lite tveksam när han skulle kolla i munnen bara :) men är lätt att övertyga om att det är ok. 


Jag fick springa med honom på rakt spår (veterinären böjer och sen får man springa, för att se ev hälta) och jag fick longera honom också på böjt spår i grus.   

Fick beröm för att han var väldigt fin i ryggen och jämt och välmusklad   :) 
Det blir man glad för, det är ju ett kvitto på att jag jobbat med honom på rätt sätt. 

Ett stort plus fick han för sitt fina temperament! 

- Sandra

Kommentarer
- Anneli A

Va skönt att de gick bra !! Du / ni har gjort ett fantastiskt jobb med den ponnyn ......

Svar: Tack! Kommer sakna honom
Sandra A.W

2016-06-21 @ 22:26:26
- Erika Pettersson

Va skönt att de gick så bra :)

Vart ska han nu då?

2016-06-23 @ 15:31:05
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0