4/7 2016 Mycket att bearbeta och ta tag i.

Nu har jag deltagit i ett mästerskap utomlands och det känns väldigt stort! jag presterade inte alls på topp tyvärr. Jag har inget direkt att skylla på förutom mindre bra uppladdning pga yttre omständigheter. Laget blev ändå silvermedaljörer och det är så roligt och stort för mig.

Jag som i höstas hade en ponny som inte fick vara med i utvecklingsgrupperna ens...
Fanns många som inte trodde på oss men vi visade att vi kunde.

Nu ska jag inte älta detta mer utan ta tag i allt som måste göras.
Vi har märkt att Money Boys sadel inte ligger perfekt längre så den måste vi kolla upp omgående. Hoppas hoppas vi kan fixa det snabbt. Sadeln åker ner mot manken och trycker förmodligen och då kan han inte komma upp rätt och då blir han inte så hög och rund som han kan.

Jag måste också bli bättre på att mentalt ladda för tävling.

Money Boy har tagit resan väldigt bra och jag är så nöjd med honom ur den synvinkeln. Han som får en sån jätte resa första gången och han tar det snällt utan att säga upp sig. Jag älskar dig Boyan. Alla hästar lämpar sig inte som tävlingshästar.

 



Kommentarer
- Erika Pettersson

Stort grattis Sandra, du måste vara stolt över dig själv :)

2016-07-04 @ 09:42:28
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Tyra

Hade jag varit du så hade jag jublat över att ha ridigt ett NM, och varit med i ett lag som tog silvermedalj. Jag hade levt på det i massor av år och hämtat energi från det för framtida satsning.
Men du verkar inte glad, hittar bara negativt.
Jubla, var glad, visa hela världen hur glad du är över att ha fått denna upplevelsen tillsammans med din fina fina ponny.
Snälla sluta var så negativ, ni är ju faktiskt ett av Sveriges bästa ekipage och Ni utvecklas ständigt och det går fort.
GRATTIS!!


Svar: Tack :)
Du har helt rätt såklart att jag är glad och stolt men som du kanske förstår så hade jag önskat att vi levererat bättre som ekipage! Jag blir lite orolig så det inte är nåt med Boy som jag missar...
Jag är superglad och otroligt stolt och imponerad över båda lagen på ponny som tog silver. Alla ekipage ska ha stor cred för det de åstadkommit! Det är inte min mening att låta negativ. Jag är fundersam och vill snabbt hitta vad som inte stämmer för oss. Tror att alla i min situation hade känt likadant.
Sandra A.W

2016-07-04 @ 11:06:28

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0