19/7 2016 SM närmar sig

SM i dressyr närmar sig och det ser man lite överallt på fb, insta mm.

Jag ser fram emot SM som alla andra och det ska bli kul att träffa alla igen!

Jag har mål men jag ser det samtidigt realistiskt för Boyan har gått med en för stor sadel som åkt ner på manke/bog och klämt så att han inte kunna jobba helt korrekt. Det tar tid att komma tillbaka efter en sådan sak och jag ska ha rimliga mål och förväntningar på Money Boy.

Tänk att utrustningen kan ha så stor påverkan!
 
Förvänd galopp
 
Jag har ju tränat på med Boyan och han kommer upp mer i formen på rätt sätt och han tar stora kliv framåt så det känns väldigt spännande att se vad vi lyckas prestera.

Vår absolut största utmaning är ju traven... Han ger mig inte ett enda travsteg gratis utan jag måste verkligen rida. Han är väldigt teknisk min kille.



Tänk om jag bara kunde lyckas med att visa hans fina travökningar!
Det har satt sig i mitt huvud detta med att visa travökningar på tävlingsbanan. Skärpning Sandra.

 

Kommentarer
- Sabina

Jag har haft liknande problem med min hästs sadel. Efter mkt om och men så har ja en som ligger bra nu. Och som du säger, utrustningen kan göra så stor skillnad. De kommer gå kanon på sm😊

Svar: Det är helt kass när utrustningen inte passar! Hoppas du snabbt får ordning på det. Tack
Sandra Wickström

2016-07-19 @ 07:33:50
Blogg: http://nouw.com/biinasdagar

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0