15/7 2016 Collin

Igår red jag Collin ett pass på banan tillsammans med Mimmi som red Vera.

Jag jobbar nu med att få han att sänka nacken och länga ut den då han helst vill krypa upp i formen. Fokus ligger nu på formen och att han slappnar av i den lägre formen också. 
Jag vill att han tar stöd i bettet och att jag sen kan rida in bakbenen och ta upp formen så att han jobbar rätt igenom kroppen och ärligt. 
 
Collin grejar med mulen när man rider precis som sin mamma Carisma. Han gapar inte i alla fall.





 

Kommentarer
- Anneli A

❤️

2016-07-15 @ 12:49:53
- Sanna

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2016-07-15 @ 22:00:52
Blogg: http://www.sannajohansson.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0