12/7 2016 Ny häst i stallet

Igår så välkomnade vi Collin hem till oss.

Collin är född 2011
e. welsch Cob pappa som jag glömt namnet på
u. Carisma (japp som Moa rider)
Ägare: Anneli Alfredsson

Mamma Carisma
 

Planen med Collin? Vet inte riktigt än men jag ska lugnt sätta igång honom ochnjuta av storhäst över sommaren i alla fall. Jag är redan sugen på att tävla... :D

Jag red Collin för Emma direkt när han kom och det kändes tryggt! Som ni kan se på korten så var det väldigt mörk himmel runt om och efter kanske 20 min med Collin så öppnade sig himlen. Alla blev rejält blöta.

Tycker han påminner lite om Money Boy i kroppen. Kan det bli bättre?

Stort tack till Anneli som låter oss rida hennes fina hästar!
Extra överraskade igår då Anneli kom med varsin jacka till mig och Moa, STORT tack!

Anneli hade med sig en överraskning också... Anneli Stigsdotter! Anneli S sydde på en Sverige-flagga på min kavaj, stort tack!

 



Kommentarer
- Ida

Oj vad lik han var sin mamma!😊 Han ser supermysig ut❤️

Svar: På håll ser man ingen skillnad :)
Sandra Wickström

2016-07-12 @ 08:12:34
- Anneli A

😍

Svar: ❤🐎🌟
Sandra Wickström

2016-07-12 @ 15:54:12

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0