11/7 2016 Upp i formen

Nu kan jag andas ut och börja se framåt. Måste ändå tänka tillbaka lite...
Vi åker till Båstad och sen till Nordiska Mästerskapet och Boyan vill inte riktigt gå som han alltid gjort. Han beteer sig likadant på träningarna och det tar tid att få honom lösgjord och avspänd och upp och fint rund i formen som innan kan vi nästan glömma. Han startar ett mästerskap med en jättelång resa dit och går stadigt på 65%... vilken lydig och snäll häst <3 <3 <3


På NM
 

Igår med ny sadel
 
Jag kan inte annat än att tacka Money Boy för att han alltid ställer upp för mig!


 

Kommentarer
- Sanna

Härligt, vad fin han är :)

Svar: Helt fantastiskt! Tack :)
Sandra A.W

2016-07-11 @ 08:33:59
Blogg: http://www.sannajohansson.com
- Erika Pettersson

Härligt!!

Svar: 👍😎
Sandra A.W

2016-07-11 @ 09:56:26
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0