19/1 2016 QP känns kanonfin!

Igår var det dags för att känna på QP i dressyren efter EQ och hoppträningar. Jag har ju känt att han rör sig bättre/mer nu men det var faktiskt en WOW-känsla igår i ridhuset. Jag hade ju glömt hjälmen så jag kände mig lite "naken" tills Carro och Mimmi kom med hjälmen. Tyvärr är filmerna utan hjälm men ni får stå ut. Är man glömsk får man skylla sig själv.

Har inte tänkt på det förut men nu känns han större framför mig. Innan har han varit lite i nedförsbacke. Konstigt att man inte tänker på det när man är mitt i utan det kommer efter en behandling och förändring (equiteraput i vårt fall).

Bjuder på film, be nice!


Han är så roligt att rida. (när han håller sig på mattan ska tilläggas)

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0