18/1 2016 Självförtroendet

Självförtroendet är verkligen superviktigt. Det gäller att tänka i rätt banor och det gör man inte alltid.
Denna helgen var inställningen "vi tränar först för vi är sämst" och sånt brukar inte bita på mig men denna gången blev det så. Jag var spänd inför ny tränare som man hört mycket om och sen en busig QP så var den katastrofen klar.

Vill bara säga att QP inte är dum utan han är glad och i bättre form än någonsin. Han börjar bli starkare och nu ska jag behärska detta så att energin kommer ut på bra sätt.


Konstigt är det ändå att när självfortroendet fart ner i bott så behövs så lite för att man ska hamna där igen. Finns inget värre än när man inte tror på hästen eller på ryttaren, jo kanske..... att inte tro på ekipaget.

 
 

Kommentarer
- Vanessa Andersson

Det krävs så mycket för att få bra självförtroende och så lite för att få dåligt på två sekunder :(

Svar:
Sandra A.W

2016-01-18 @ 10:32:30
Blogg: http://vanessaandersson.se
- Liselotte

Blunda o lita på Din känsla Sandra Du vet ju vart Du är på väg 😊

Svar: <3
Sandra A.W

2016-01-18 @ 13:58:14
- Michelle Petersson

Självförtroende kan vara riktigt svårt asså!! 😁

Svar: Jätte svårt!
Sandra A.W

2016-01-18 @ 16:43:51
Blogg: http://michellepetersson.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0