12/10 2016 Min måndag

Då var skolan igång igen och jag längtar redan efter nästa lov. Kul att träffa kompisarna såklart men resten kvittar!

När vi kom hem lagade jag och Moa mat och sen så fikade vi med Emma som har lämnat sin Sam hos oss på inridning. Igår satt Moa upp och det är så skönt med travarna för dom är oftast helt okomplicerade.

Här har Moa precis suttit upp och Mimmi håller i. Dom gick en kort promenad i halkan.

Diablo galopperade i snön på travbanan.
Hoopy galopperade på travbanan, det var kul tyckte han. Han fick HÖGA knän i djupa snön sen fortsatte han med det steget.
Matteus fick trava och galoppera på travbanan.

Kasst väder som nu gör att det blir isgata överallt.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0