12/1 2016 Kroppsideal

Anonym skriver:
Kan inte du skriva ett inlägg om kroppsideal och vad du tycker om ämnet? Det är ett så sjukt viktigt område och jag tror att folk behöver läsa det från såna de ser upp till för att verkligen förstå hur sjukt det är! Du är bäst!
________________________________________________________________

Tack för din kommentar/fråga!

Jag är inte en smalis utan mer normalbyggd och jag äter allt. Funderar på vikten då och då men det är inte en stor grej i mitt liv.

Din vikt visar inte vem du är! Alla är lika värda oavsett vikt, hudfärg osv osv

Viktigast i slutändan är att du mår bra, orkar det du behöver orka och att du är frisk.

Om man har det som vi hemma skulle det aldrig funka med att inte äta för vi skulle inte orka.
Massor av jobb med hästarna kräver energi. Tänk på dig själv precis som du tänker på vad din häst äter.

 
 

Kommentarer
- Michelle Petersson

Vikten är inte det stor och viktiga, utan som du säger, att MÅ BRA! 😃

Svar: Precis!
Sandra A.W

2016-01-12 @ 13:45:44
Blogg: http://michellepetersson.se
- Liselotte

Fint summerat Sandra lägg där till att Du är Ung o redan så förståndig det kommer att ta Dig långt för jag tror att mkt handlar om att Vi vill känna oss omtyckta o kanske tror att vi kan påverka det genom vårt utseende men så är det inte egentligen utan mer om att man bryr sig om varandra genom handling o där har Du o Din familj verkligen visat hur man gör Tack för Ert engagemang 😊 Granny

Svar: <3 <3 <3
Sandra A.W

2016-01-13 @ 05:52:50

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0