5/2 2016 Matteus en vanlig fredag

Jag och mamma åkte till ridhuset med Diamant och Matteus ikväll. Härligt när man kan ha en helt okomplicerad hingst som kan åka med en valack. Vi har två hos oss nu. Fantastiskt bra för vi vinner mycket tid på det. 

 
 
 

Jag tycker att det går ganska bra framåt. Idag låg fokus på galoppen men jag travade såklart också. Övergångar är viktigt plus att jag prövade påskänkelvikning och han gjorde det riktigt bra. Första gången brukar de inte fatta riktigt vad man vill men han flyttade och behöll ställningen jag bad om. Guldstjärna till Matteus. 

Bjuder på en film. Jag tycker filmer är bra för jag ser hur det ser ut inte bara känslan då. Känslan är ju inte alltid som det ser ut. 
Be nice!



Ni får ursäkta foto och filmkvaliten men det är bättre än inget ;) 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0