23/2 2016 Värt en tanke

Nellie Berntsson skrev precis ett inlägg som är värt en tanke.

Vet ni vad jag totalt tappar all respekten för? Det är när folk går över gränsen. När man blir så sjukt jävla trampad på tårna gång på gång att människorna som inte står på dina fötter ens märker det?
När folk runt mig blir illa behandlade , det gör mig GALEN. Totalt galen.
När folk sätter sig på lite för höga hästar & blir högfärdiga.
När folk runtomkring bara tror på de som de vill höra – utan nån som helst eftertanke.
Så sjukt svenskt beteende & man ska komma ihåg att alla människor har rätt att yttra sig & vara människor . INGEN är bättre än nån annan & den dagen mat tar sig friheter att trycka ner andra personer. DÅ är min tolerans nådd.


Här kan ni läsa hela inlägget.

Tänk vad denna tjej får stå ut med! Att hon orkar fattar jag inte.
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0