7/12 2016 Effektiva

Vi börjar bli väldigt effektiva hemma, det är roligt, igår tisdag såg våran kväll ut så här:

Valentina gick ett pass på banan.
Gullet gick en uteritt med Mimmi på ryggen och Moa som sällskap.

Money Boy gick ett pass på banan.
Collin gick ett pass på banan.

Carisma gick ett pass på banan.
Hoopy gick ett pass på banan.

Matteus linades
Harry linades.

Sen var det läxläsning för min del. :(

Ganska bra arbetat på max 4 tim efter en hel dag i skolan/på jobbet innan :)
Kan dock kännas såhär ibland för oss allihop hemma.


Man kan ju lugnt säga att ett ridhus skulle underlätta för oss men.....
Pappa testade en lampa på ridbanan igår och det gjorde stoooor skillnad på ljuset. Nu får han fixa det så vi kan ha det så. Trots att det var minus grader igen så var ridbanan bra att rida på, tack pappa!

 

Kommentarer
- Anneli A

Ni är så duktiga 🤗 Ett bra team !! Önskar jag bodde närmre så jag kunde vart med o hjälpa 😝

Svar: Hade ju varit superkul :)
Sandra Wickström

2016-12-07 @ 08:32:23

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0