28/12 2016 Min tisdag

Nu känns det att man har lov på riktigt och man kan göra det man gillar mest.

På fm var det stalljobb med Moa och sen jobbade hon med Valentina och jag med Matteus.

Matteus
Vi jobbade med övergångar jag och Lilleman. Duktig kille som gör det jag ber om.

Collin
Fick gå på lina först men inte så länge eftersom han var för dagen väldigt lugn. Fantastisk känsla att få sitta upp på honom igen. (Har ju låtit honom vila ett tag då han sträckt sig i början av december. Han var superglad på lina då och for runt som en tok så jag kan säga att vi inte blev förvånade när han markerade dagen efter.)

Money Boy
Ja vad ska jag säga om honom? Han bjuder på riktigt bra och just nu har piloten svårt att få ihop allt och ta samma steg i utvecklingen som honom. Puh jag hinner inte riktigt med. Fantastiskt roligt att rida honom nu!

Hoopy
När jag väl satt på Hoopy var det mörkt ute så tyvärr inga bilder. Jag tycker bilder lyfter inläggen.
Denna kille har också full fart framåt i utvecklingen. Nu ska jag hinna med också.
Mamma var med och hade longerpisk och hjälpte till med drivningen när vi jobbade med samling. Han är så rolig att rida just nu. Jobbade med lite öppna och sluta också plus att han omgående ska svara fram på mina hjälper och det sitter nästan till 100 nu :)
Mimmi & Hoopy

Harry
Harry fick gå ett galoppjobb med Carro.

Vi planerade lite inför småstjärnornas träningar i morgon kväll och torsdag. Ska bli kul :)
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0