28´/12 2016 Money Boy

Kung Boy får ett eget inlägg också :)

Jag vet inte riktigt var jag ska börja men jag tror ni kan se att vi kommit ett steg längre i jobbet med hans travarbetet. Emma är en grymt duktig tränare!

Bilder från 26:e

Bilder från igår 27:e

Just nu försöker jag hitta en trav där han jobbar rätt och driver på hela tiden som jag kan rida i. Jätte roligt men oj oj så svårt. Vem kunde tro att det fanns så mycket gång i min lille kille...
Just nu är hans nya trav som en lyckad ökning i början av 2016.
 
Det gäller att ge honom stöd hela tiden så att formen blir stabil.

Galoppen är så härlig! Han kan verkligen samla sig.

Igår närmade jag mig lite piruetter och det känns att han blivit starkare bara sista månaden.

Rundar ner

Efter passet på banan så tog vi en tur ut i skogen.

Längtar till nästa jobb med kung Boy
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0