27/12 2016 Nu vardag igen

Nu har julen passerat och jag hoppas verkligen ni haft det riktigt bra och ätit gott!

Vi har haft det bra och de flesta hästarna fick vila julafton och juldagen. Collin fick gå ett pass på lina och Bolt "Gullet" gjorde sitt examensprov som Mimmi säger. Han fick visa vad han lärt sig och mamma filmade.

Igår var det full fart åt alla håll. Vi hann jobba med många hästar trots det.

Money Boy
Jag red på bästa kungen som just nu är fantastisk att rida, sitter mest och ler. Han har verkligen förstått att jag ska vill att han ska bjuda på fram.

Collin
Ett pass på lina. Snart dags att sitta upp... längtar!

Bella
Mimmi red Bella

Denice
Moa jobbade med Denice. Vem kan tro att denna snygging bara blir 2 år nu i årsskiftet?
Denice är till salu om nån är intresserad. Ägare: Anneli Alfredsson

Matteus
Jag red Matteus ett pass på banan och han var så pigg att han ville busa i skritten :) :)
Harry
Barren fick hoppa studs vilket han gjorde riktigt bra. Vilken utveckling den killen gjort!

Hoopy
Hoopy fick också hoppa studs. Jösses vilken energi han har nu. Mimmi får verkligen hålla sig i för han vill gärna busa efter hinder. Nu gäller det att få honom att hushålla energin och ta ut den på rätt sätt.


Skulle hopptränat på  sen eftermiddag/kvällen men det avbokades pga magsjuka. Magsjuka vill vi inte ha!  
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0