16/12 2016 Emma med Money Boy

Träning igår med Money Boy för Emma. För dagen i nya snygga schabraket från Lilla Veterinärinrättningen i Skara.

Bjuder på film, be nice!


Att Emma är så rolig att lyssna på hör jag inte själv när jag rider. Koncentration på hög nivå ni vet.
 

Ja du Boyan du har blivit en liten diva du.... jo det är sant.

Känns extra bra att jag ska rida honom igen på lördag för Emma. Alltid bra med täta träningsdagar då och då man kan liksom fortsätta där man slutade sist. 

 

Kommentarer
- Ellen - tävlingsryttare

Jättefin ponny! :)

Svar: Tack! <3
Sandra Wickström

2016-12-17 @ 19:18:15
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0