6/8 2016 Starten igår

Startade en FEI Lagtävlan igår i Jönköping. Kanske skulle stannat hemma egentligen då jag spydde i torsdags och fortfarande är risig i magen. Men det är ju så kul att tävla.

Money Boy var så fantastiskt fin på framridningen. Som smör att rida....vad gör jag då? Jo jag åker mest runt och tycker att han är fantastisk istället för att rida på och då blir resultatet därefter. Får skylla mig själv. 
 


Domarkommentarer
Domare M: 69,231% Fin uppvisning på stadig ponny! Fin balans i galoppen :) 
Domare C: 68,077% Prydlig uppvisning! Kunde visa lite mer elasticitet i mellan och ökade gångarter.
Domare H: 68,205% Stabil och bra i sin form. Väl genomförd uppvisning.

Vi slutade på en tredjeplats. Tack Boy för att du bar runt på mig igår. 
 
 
 

Kommentarer
- Anneli A

Du är duktig Sandra ... En 3:e plats är jättebra ... Du har höga mål ... De är bra !! 😉 Grattis !!

Svar: Måste ha höga mål det driver på liksom
Sandra Wickström

2016-08-06 @ 09:53:21

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0