30/8 2016 Mycket regn

Vilken måndag och start på veckan med regn, regn och regn.
Vera flyttade hem igen.

Jag och mamma åkte till skolan på möte angående Polen-resan i september. Innan det så pluggade jag vägmärken för jag ska ju ta körkort för moppe. Alla andra har det känns det som men så är det när man fyller sent på året.

Hoppträningen blev inte av pga ösregnet. Deppiga stallkompisar. Nya tag på onsdag hoppas jag. Innan hoppträningen ska jag och Moa på körkortsutbildning. Moa för bil och jag för mobil.

 
 

Kommentarer
- Divorce your horse

Tråkigt när regnet ställer till det, hoppas att ni får bättre väder snart :)

Svar: Ja det är trist men nu hoppas vi på onsdag kväll :)
Sandra Wickström

2016-08-30 @ 14:41:36
Blogg: http://divorceyourhorse.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0