29/8 2016 Söndag med mycket regn

Igår söndag var det pay and jump i Skara först. Collin och Chanel hoppades. Jag valde att vila Harry som kändes lite trött för nån dag sen. Kommer ett eget inlägg med filmer snart.

Vi hade Emma träning i värsta regnet också.
Först ut var Matilda sen red jag Hoopy
Sara red sen Calle samtidigt som Moa red Carisma.

Moa hade ett sånt där fantastiskt pass på Carisma och red förbi Emma en gång med orden "alltså jag tror inte du fattar hur fin hon är idag"  Man önskar ju att man ofta fick den känslan hon hade igår.

Hoopy gick väldigt bra. Vi red övergångar övergångar övergångar men det har ju önskad effekt. Jag fick ett sug i bettet och han drev med bakbenen. Nu är han snart tillbaka som han var innan betäckningssäsongen. Går stadigt upp i vikt också och han är lugn och sansad i hagen.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0