28/8 2016 Snart dags för eliten

I år ska jag äntligen vara med och rida i eliten som går på hösten och de bästa lagen går sen vidare till Lag-SM.
Jag ser verkligen fram emot detta med min klubb Särö RF. Härliga lagkamrater som vi kommer ha roligt med.
 
Man rider LaP2 i omgång 1 och 2
Ett program jag aldrig ridit innan men det känns helt ok.
Vi ska tävla den 4/9 i Himledalen omgång 1.



Jag hoppas verkligen vi kan leverera fina rundor oc bidra med högt resultat till laget! 

Laget har blvit sponsrade med ländtäcken till hästarna och plastong till ryttarna och sen får vi en jacka av klubben. Lyxigt.... stort tack! 


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0