28/8 2016 Igår lördag

Varmt men det blåste mycket.

Jag började med att rida Money Boy. Lösgörande och sen red jag igenom LaP2 igen. Programmet känns ok.
 
Jag och Mimmi red sen ut med Collin och Harry.
Carolina red Metod på lilla banan. Han sköter sig bra. Tycker nog att han tappat nåt kilo nu. 

Hämtade in Bella för att jobba med henne för 1a gången.
Hon fick jobba på lina och jag tror att jag ska koncentrera jobbet på det ett tag. 

Sen var det dags för nåt jag längtat efter.... att rida Matteus :)

Började på lilla banan i sällskap med Mimmi och Hoopy.

Sen gick vi ut på stubben och hade kul :)

Fick sällskap av Moa och Chanel

Sen kom Hoopy också och då körde de lite rejs på stubben. Jag och Matteus var domare och startare

Chanel slog Hoppy båda gångerna men det hade önskad effekt på Hoopy, han taggade till :)

Vilken galopp han har den här lille killen Matteus.
 
Sara kom senare eftermiddagen/kvällen med sin Calle och hon ska vara med och träna för Emma. 

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0