2/8 2016 Full fart i terrängen

Igår var det dags för pay and cross i Mariestad på kvällen. Pernilla E var med och gick banan med oss plus gav tips om framridning och sen hur vi skulle rida på banan.

Jag ihop med Harry.
Värmer

Måste kolla utrustningen


Mot banan

Alla fick prova att gå i vattnet på bangenomgången. Tacksamt!

Vilken härlig häst han är Harry... så oerfaren men tar täten ner i vattnet och hoppar banan utan att blinka. Han har så lätt för sig i alla 3 grenarna. Åh vad jag önskar att jag kunde behålla honom. Jag får ju göra det näst bästa... utbilda honom <3

På banan


Det var roligt det gör vi igen!

Bjuder på film, be nice!

Först ut var Moa på sin Chanel och hon gjorde en väldigt fin runda!



Mimmi red Carisma och gissa om vi blev överraskade... hon tog det chill och väntade på Mimmi. Normalt sen innan har hon taggat till och studsat omkring och sen dragit mot hindret utan att direkt lyssna på sin ryttare men nu väntade hon och jag tror hon hade fantastiskt roligt härliga Carsima.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0