10/8 2016 Money Boy med bl.a film från igår

Jag red ett pass på Money Boy i stormen. Han bryr sig inte om vädret alls, kanske skulle han kanske bli lite tjurig om det hade regnat från sidan i den blåsten vi hade igår.

Han hade haft välförtjänt extra vila eftersom jag varit påverkad av matallergin och det var en fröjd att rida honom efter vilan igår. <3 <3 <3

Boyan var lite svår med formen igår då han gärna kryper upp lite för högt och då tappar jag honom i traven. Nu ska traven tränas så att vi kan komma ut 2017 ännu starkare och bättre!  Träna styrka och åter styrka.
Boy lägger gärna huvudet på sned också och det jobbar jag med så att jag får bort det.

Bjuder på en film, be nice!

 

Kommentarer
- Rebecca

Toppenfint jobbat! Ser riktigt fin ut 👍

Svar: tack
Sandra Wickström

2016-08-11 @ 16:11:34

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0