9/4 2016 Min fredag

Igår så gjorde jag och mamma stallet och sen vilade jag tills det var dags att åka på träning till Emma med Hoopy.

Emma är installad hos Emma F och vi åkte dit. En jättefin gård!



Jobbade med övergångar  först så att han lyssnar och blir aktiv. Hoppy måste jag rida på lite mer än tex. Boy.


Vi tränar mycket på att han ska tvära för det tycker han är jobbigt. Idag tycket vi nog att polletten trillade ner när vi tränade skänkelvikningar.

Menar du så här???

Vi gjorde nån godkänd öppna också men bjudningen försvinner tyvärr.


 
Även om Hoopy inte är unghäst längre så är det så att han inte lärt sig detta innan så det är jobbigt för honom. Andra muskler som ska användas än vad han är van vid. 



 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0