7/4 2016 Veckan hittills

Jag har ju ledig vecka och det ska jag väl vara glad för men jag har mest haft det tråkigt. Jag har lite ont i huvudet och känner mig inte ok än.

Igår regnade det verkligen hela dagen och vi lade ner bomträningen för det var bara gegga! Synd om Pernilla att stå i regnet med oss efter en dag med travhästarna i ösregn.

Frisör besök igår och jag och kände att jag frös och inte kände mig 100. Febern kom igår kväll sen. Jag ska inte klaga för det är inte ofta som jag är sjuk men det är ju så tråkigt.

Bra ändå att det kom denna veckan för då halkar man inte efter i skolan. 

Money Boy promenerade och fick sina tänder fixade igår.
Hoopy var ute på en skogsrunda och likaså Carisma.
Harry var ute på promenad i skogen och sen linades han ett pass på banan.

Moas Chanel har haft lite ofrivillig vila efter en spark i hagen och hon repar sig och vi tror hon snart är på banan igen.

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0