4/4 2016 Lördagens vinst

I lördags var jag i Filipstad och tävlade nationellt, så roligt!

I första klassen red vi FEI Lagtävlan

Domarnas kommentarer:
Domare M: Mjukt och trevligt program! Lite låg fram bitvis
Domare C: Fint och harmoniskt med bra grundform. Lite matt i travlängningarna annars mkt trevligt genomfört.
Domare H: Mjuk och fin ridning på stadig ponny. Lite begränsad i längningarna idag.

Kan bara hålla med i vad de skriver. Längningarna fick jag inte till alls. Jag vågade inte riktigt satsa för det kändes som om han kunde galoppera. Better safe then sorry ;)

Be nice!


Det räckte till en vinst :)
 

Kommentarer
- Ida

Grattis🎉 Ni ät så duktiga❤️💕

Svar: Tack snälla! 💖💖💖
Sandra A.W

2016-04-04 @ 07:31:10

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0