4/4 2016 Hur ska vi fixa detta?

Hur ska vi fixa min satsning eknomiskt? Hur kan jag hjälpa till?

Jag vill verkligen satsa så långt jag bara kan komma på min kung Boy men hur ska man fixa det?
Denna sport är otroligt dyr tråkigt nog.


Kanske skulle Ni vilja hjälpa mig genom att sponsra oss? Minsta bidrag tas tacksamt emot :)
för kontakt maila gärna
[email protected]

Min favoritsysselsättning är ju att träna och jag tror att man måste träna mycket för att ta sig till toppen. Det finns säkert genvägar men det betalar sig nog mer att undvika genvägarna.


Tack Ann för de fina benlindorna jag fick igår :)

 
 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Kan du inte söka sommarjobb? :)
Sök riktiga sponsorer osv.. Tror du löser de

Svar: tar emot hästar som mitt sommarjobb :)
Sandra A.W

2016-04-04 @ 15:03:05
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0