28/4 2016 Äntligen terränghoppning

Igår så bestämde vi oss för att prova att hoppa terränghinder hemma.

Vi började på banan och värmde.

Moa & Carisma


Carro & Diamant


Mimmi & Harry


Jag & Matteus

Det var Harry, Carisma och Matteus 1a gång på terränghinder och de var riktigt duktiga. Mest tveksam var nog Carisma... hon frågade Moa då och då om hon verkligen menade allvar, ska vi hoppa detta? Hon tyckte det var riktigt kul och taggar

Tant Carisma kan!


Carro & Diamant
Diamant förvånar och får dagens guldstjärna, dressyrhästen.... Vilken utveckling på hoppbanorna sen han kom till oss.


Mimmi & Harry

Första gången Harry hoppar terränghinder och han gör det så himla bra! En framtida stjärna i fälttävlan?!



Matteus 683
Testar banken, upp där det är lågt och ner igen...

Upp igen och ner där det är högt, bäst att blunda
 

Matteus är en stjärna! Så duktig och bara 5 år!
Väldigt rolig att rida <3

 



Kommentarer
- Ida

Skulle inte jag kunna få komma och hoppa träng hos er med Simba någon gång?❤️ Det hade varit kul att testa och sen vill jag träffa er igen?❤️

Svar: Du är alltid välkommen! ❤❤❤
Sandra A.W

2016-04-28 @ 13:41:28

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0