26/4 2016 S.Diablo

Denna killen jobbar på som vanligt hemma. Han mår bra och flirtar med alla tjejer han ser.

Det finns visst frågor angående honom sägs det, varför han inte tävlas mm och det beror helt på min familj. Det är väldigt dyrt att tävla på elitnivå. Vi måste åka med dubbla transporter mm så det springer iväg. Fler sponsorer hade hjälpt till så klart. Jag har ju syskon också så allt kan inte läggas på mig.

Tänk vad roligt jag haft med honom. Vi visade upp oss i paddocken på Göteborg Horseshow och han var en guldpojke som lät alla barn klappa och mysa med honom.


Snart ska vi ut på tävlingsbanan igen :) 

Vi har ändå tagit oss långt på dessa år...... Han var ju inte så fräsch när han kom och sen har jag jobbat upp honom till nationella starter och gjort de bästa resultat han har där :)

 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0