25/4 2016 2:a kvalet på Matteus 683

Igår startade Matteus 683 sitt livs andra dressyrtävling denna gång i Grästorp. Vilken härlig kille!

Vi plockade ut honom och gjorde i ordning honom så att jag skulle hinna titta på min kompis Hannahs ritt innan jag satt upp. En 5-årig hingst kan jag och mamma stå och hålla på tävlingsplatsen utan att han stökar runt. Visst nån gnäggning och lite svårt att stå helt still men han är 5 år och det är vår....

Bjuder på film, be nice!


Jag vet att han  inte är på tygeln under hela programmet men jag är noga med att han inte kryper bakom och är man 5 år får man ha det på det viset. Hellre så och att han bjuder fram än bakom och inte bjuder. Jag vet om våra brister och vi ska jobba bort dem!

Barbro äger en fantastisk liten kille som är otroligt rolig att rida.

 

Kommentarer
- Caroline och unghästen Stina

Sandra, du är en superkompetent ryttare! Lillkillen är 5 och jag tycker det ser toppen ut!

Svar: Åh tack snälla det värmer!
Sandra A.W

2016-04-25 @ 10:45:44
Blogg: http://nouw.com/carolinesh%C3%A4stdr%C3%B6m
- Wilma

Ser fint ut, Har själv en 5-åring och vet hur det kan vara ;)

Kram!

Svar: Tack snälla du!
Sandra A.W

2016-04-25 @ 22:48:19
Blogg: http://nouw.com/wilmaj

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0