19/4 2016 Diamant, tävling -film

Diamant var ju ute på tävling i söndags i Vartofta. Han har inte fått bästa förberedelse men gör en bra tävling ändå.

Fick ihop 63,428% och då red jag fel 1 gång. Vi slutade 1:a utanför placering på det!



Domarkommentar:
Charmig häst m trevlig gång (taktmässig!)
Kan få mer elasticitet samt mer samling/bärighet i den förvända. Blir lite lång ibland. Mjukt ridet dock!

Jag kan bara hålla med domaren!
Diamant skötte sig perfekt på framridningen och han stod lugnt på transporten väl där. 
 
Han har tagit ett steg in i vuxenvärlden. 
 
 
 
 
 
 
Han kom ju till mig i maj 2015 6 år och hade inte gjort något. Inriden men inte mycket mer och nu klarar han La3 på godkända procent trots dåligt förberedd och det är mitt fel. 


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0