14/4 2016 Dagens planer

Idag är det torsdag och det är en bra skoldag... börjar sent och slutar tidigt! :D

På lördag ska Matteus starta sitt livs 1a dressyrtävling. Vi ska starta en Lb1 utom tävlan (jag är överårig)
Min dröm för denna fina kille är en alldeles egen liten tjej/kille som skulle vilja tävla honom sen kanske nästa är. Ida A kanske? ;) eller varför inte Alma V? Emlan har tyvärr redan fullt i stallet.
Det är ju en fantastiskt fin russhingst som bara är 5 år men som visar stor kapacitet både i hopp och dressyr.
3 fina gångarter och arbetsvilja. Jag har haft ett russ när jag var mindre och sen mest welsh och russ var väl inte min favoritras men nu har jag fått tänka om. Det finns guldkorn inom alla raser!
Sen är det ju detta med hingstar det är ju lite bökigare att hantera men en väluppfostrad hingst är fantastisk. Man måste alltid vara beredd på att de "hingstar" sig så man kan aldrig koppla av. Matteus är så snäll och go så mamma glömmer av att han är hingst ibland, tur att han är snäll!

Måste prova en dressyrsadel på honom innan tävlingen.


Den här Ferrarin ska träna för Emma idag :)


Denna Ferrarin också, tur de har olika färg ;)

Moa ska rida sin 1a träning på Carisma för Emma. Det blir riktigt spännande att titta på. Moa ska få ha Carisma på foder är det bestämt. Perfekt för Moa <3

Sara tränar på sin Calle och Malin på sin Måns också.

Moa och Carro ska jobba lite extra med Harry.

 
 

Kommentarer
- Wilma

Lycka till på tävlingen!
Älskade den isabell(?)färgade 😍

Kram!

Svar: Tack! Ja snygge Hoopy. kram
Sandra A.W

2016-04-14 @ 14:48:41
Blogg: http://nouw.com/wilmaj

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0