11/4 2016 Börjar röra på sig!

Nu börjar fina Hoopy röra på sig mer och mer :)



I slutet av träningen så rör han mer på bogar och får då fina knän!

Lite vild i frisyren ;)
 
Jag älskar verkligen att utbilda hästar och vi har det bästa samarbetet med Emma som inte lämnar nåt åt slumpen. Idag ska jag tex iväg till Anette C och rida programdelar och hela program och det är ett väldigt bra komplement till Emma. Om man stämmer med en tränare så ska man hålla fast vid den det ger så mycket mer i en förlängning. "Hemma"träningen är det viktigaste i en hästs utveckling. Tävlingsform/programridning är viktig också men bara rida/träna så är inte hållbart i längden.

 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Är han stor häst eller maxad D? För han ser ordentligt stor ut på bilderna 😊

Svar: han är runt 1.45 men det är en welsh cob de är stora :)
Sandra A.W

2016-04-11 @ 15:26:05
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Camilla

oooh, vilken fin! Jag är grymt svag för isabeller och cobbar -och en kombo är ju bara för underbart. En drömhäst ^^

Svar: Jag kan bara hålla med! Jätte fin häst med mycket kvaliteer i ridningen. Hingst som vet att han är snygg ;)
Sandra A.W

2016-04-12 @ 11:09:03
Blogg: http://camillajarnedal.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0